نقد و بررسی
42 قانون طلایی بازاریابیمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
لورا لوول
مترجم
رضا نیاکان, آیدا برادری جمشیدی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
چهارم
تعداد صفحات
200
کتاب 42 قانون طلایی بازاریابی نوشته لورا لوول با ترجمه رضا نیاکان، آیدا برادری جمشیدی، توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
- _x000D_
موضوع کتاب: بازاریابی، ترکیبی از ایدهها، روش های علمی بازاریابی
کتابی که می خوانید ترکیبی از ایدهها، نظریهها، و روشهای علمی بازاریابی است که هر بازاریابی، روزانه بهطور معمول با مواردی از آنها سروکار دارد؛ مزیت کتاب در این است که به صورت موردی امکان مراجعه به قوانین وجود دارد و نیازی نیست که از ابتدا تا انتهای آن به ترتیب خوانده شود.
_x000D_
خواننده با مطالعهی هر قانون به ایدهای برای اجرا در عمل دست مییابد که در حکم نسخهای کاربردی خواهد بود. “۴۲ قانون طلایی بازاریابی”، منبعث از همان کتابهای پرحجم و پر صفحه است که افشرهی کلام همان کتابها را در صفحاتی اندک بازگو میکند و باید تیزبینی مترجمان این اثر را ستود که در هیاهوی کتابهای متعدد و پرطمطراق موجود در بازار، آن را برای ترجمه برگزیدند تا راهنمایی موجز، اما پرمحتوا را در اختیار بازاریابان قرار دهند.
_x000D_
شایسته است از کوششهای مترجمان گرامی، رضا نیاکان و آیدا برادری جمشیدی، قدردانی شود که با این اثر، فرصتی را برای اهالی بازاریابی آفریدند که با مطالعهی کتاب، سریعتر به تحقق هدفهایشان نائل شوند.
معرفی مباحث کتاب 42 قانون طلایی بازاریابی
- تمام قوانین کنونی باید شکسته شوند
- بازاریابی باید به فروش منجر شود
- با کمی برنامه ریزی می توانید کارهای بیشتری انجام دهید
- اهداف خود را بشناسید
- مساله ای را انتخاب کنید که قصد حل کردنش را دارید
- مشاریان خود را بشناسید
- پیلم هایتان را دقیقا به مشتریان هدف خود انتقال دهید
- مشتریان نیز جزئی از مردم هستند
- موانع را مشخص کنید
- و…
_x000D_
0دیدگاه