نقد و بررسی
نقشه ذهن مشتریمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
مارک ایی. پری
مترجم
پرویز درگی, محمد سالاری
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
408
کتاب نقشه ذهن مشتری نوشته مارک ایی. پری با ترجمه پرویز درگی، محمد سالاری، توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
- _x000D_
موضوع کتاب: بازاریابی، درک مشتری, مبانی بازاریابی
- _x000D_
_x000D_
_x000D_
درک مشتری، کار شاق و پرزحمتی است. این گفتهی مارک ایی. پری، مؤلف ارزشمند کتابی که می خوانید از دانایان جسوری است که با اذعان بر این دشواری، کوشیدند راهی میانبر به “نقشهی ذهن مشتری” بیابند.
_x000D_
برای بهرهمندی از این روش بدیع باید هزینهی سنگینی بپردازید و آن بکارگیری شیفتگی، شکیبایی، و خردورزی است. اگر به این ابزارهای کمیاب در عصر دیجیتالیسم مجهزید، اطمینان یابید که با روشهای مارک ایی.پری به “کف ذهن مشتری” دست مییابید؛ آن هم با امکانات و شرایط فوقالعاده آسان.
_x000D_
با وجود این، اخطار میکنیم اگر تصور میکنید به دلیل امکانات ناچیز و ابزارهای قابل دسترس با کار پیشپاافتادهای سروکار دارید، پند نویسندهی این کتاب را به کار بندید آنجا که گفت: بهتر است این کتاب را رها سازید!
_x000D_
نویسندهی این کتاب پرمغز، با ذهنی زیبا، و واژگانی آسان، با تکنیکهایی مشخص، آنچنان با سهولت ما را از مسیرهای پر سنگلاخ و غامض ذهن عبور میدهد که در پایان مسیر باور نداریم که به مقصد اصلی رسیدهایم که همان “نقشه ذهن مشتری” است. اگر دراینباره کوچکترین تردیدی دارید، این کتاب را بخوانید، روشها و تکنیکهای آن را موبهمو اجرا کنید، در کمال سادگی و شگفتی درمییابید آنچه از معمای پر رمز و راز ذهن مشتری میخواهید، در اختیارتان است.
_x000D_
0دیدگاه