نقد و بررسی
تبلیغات پنهان در بازاریابیمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
علی سلیمانیبشلی, وجیهه طالبی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
سوم
تعداد صفحات
248
کتاب تبلیغات پنهان در بازاریابی نوشته علی سلیمانی بشلی، وجیهه طالبی، توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
- _x000D_
موضوع کتاب: بازاریابی، نگرشی بر تبلیغات پنهان, تبلیغات پنهان در شبکه های خبری
_x000D_
_x000D_
به یاد بیاوریم کلام جرالد زالتمن، اندیشمند بزرگ عصر حاضر را که میگوید 95٪ از رفتارهای خرید مشتریان ریشه در ضمیر ناخودآگاه او و 5٪ ریشه در ضمیر خودآگاه او دارد. ضمیر ناخودآگاه فرمان میدهد و ضمیر خودآگاه اجرا میکند و از تعاملات بین ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه عرضهکننده و ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه خریدار، به مفهوم جدیدی به نام ضمیر بازار دست مییابیم.
_x000D_
تبلیغات پنهان در بازاریابی، ثمرهی این مطالعات است.نمایش موقعیتگذاری آگاهانهی انواع محصولات برندها در متن فیلمهای سینمایی و برنامههای تلویزیونی، تبلیغات درونفیلمی و سایر مثالهایی که در شبکههای خبری، شعر و موسیقی، کتاب، بازیهای رایانهای و ویدئویی، اینترنت، فیلم های کارتونی و انیمیشن، و ورزشی، با یکپارچهسازی بین محصول و رسانه صورت گرفته است، تبلیغات پنهان یا نامحسوس نامیده میشوند.بدیهی است این ابزار نیز همانند سایر ابزارها از مزایا و معایبی برخوردار است، اما طبق تحقیقات به عملآمده، میزان اثربخشی آن در مقایسه با هزینهی پایینی که دارد، سازمانها را بر استفادهی هر چه بیشتر از این نوع تبلیغات ترغیب میکند.
معرفی مباحث کتاب تبلیغات پنهان در بازاریابی
- نگرشی بر تبلیغات پنهان و نامحسوس
- تبلیغات پنهان در فیلمهای سینمایی
- تبلیغات پنهان در شبکه های خبری
- تبلیغات پنهان در شعر و موسیقی
- تبلیغات پنهان و نامحسوس در کتاب
- تبلیغات پنهان در بازیهای رایانه ای و ویدوئی
- تبلیغات پنهان در برنامه های تلویزیونی
- تبلیغات پنهان در اینترنت
- تبلیغات پنهان در فیلمهای کارتونی و انیمیشن
- تبلیغات پنهان در ورزش
_x000D_
0دیدگاه