نقد و بررسی
هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابیمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
پرویز درگی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1391
نوبت چاپ
ششم
تعداد صفحات
224
کتاب هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی نوشته پرویز درگی، توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
- _x000D_
موضوع کتاب: بازاریابی، تحقیقات بازاریابی, تعریف هوشمندی بازاریابی
- _x000D_
_x000D_
_x000D_
موفقیت فردا در عرصه کسب و کار از آن سازمانهایی است که بصیرت و آگاهی بیشتری نسبت به خود و محیط رقابت داشته باشند. به همین جهت ارتباط نزدیکی بین هوشمندی کسب و کار و هوشمندی بازاریابی با علم آیندهپژوهی وجود دارد. و آنچه تمام اینها را به هم پیوند می زند اهمیت اطلاعات است که در عصر حاضر دارایی گرانبهایی است.
_x000D_
علت شکست کسب و کارها نداشتن ایدههای خوب نیست. بلکه آنها به این علت شکست می خورند که به خاطر نداشتن اطلاعات تصمیمات نادرست می گیرند.
_x000D_
لازم به ذکر است گردآوری اطلاعات مهم است اما دانش اینکه هدف شما از این گردآوری چیست و چگونه از آن استفاده می کنید نیز برای موفقیت سیستم بازاریابی هوشمند اهمیت دارد. هدف واقعی در اختیار گرفتن چرخه خرید مشتری است.
معرفی مباحث کتاب هوشمندی رقابتی
- معرفی اختصاصات سازمانهای هوشمند و مقایسه آنها با سازمانهای کُندهوش
- سیستم اطلاعات بازاریابی، به جایگاه تحقیقات بازاریابی و هوشمندی بازاریابی در آن سیستم
- تحقیقات بازاریابی
- رقابت چیست و رقیب کیست
- تعریف هوشمندی رقابتی و ویژگی ها و سودمندی های هوشمندی رقابتی
- تعریف هوشمندی بازاریابی و چگونگی طراحی سیستم اخبار و اطلاع رسانی بازاریابی در پنج مرحله
- طرح یک صد سوال اساسی برای بنگاه های اقتصادی به دید و نگرشی برای پیاده سازی و ارزیابی سازمان از منظر هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی
- جمع بندی کتاب
_x000D_
_x000D_
0دیدگاه