نقد و بررسی
کتاب کسب و کار مد تئوری و عمل در مد استراتژیکمشخصات
ناشر
نشر علم
نویسنده
داریو گولیتزیا
مترجم
ملیکا انصاری, کامبیز حیدر زاده
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
384
کتاب کسب و کار مد تئوری و عمل در مد استراتژیک نوشته داریو گولیزیا ترجمه کامبیز حیدرزاده، ملیکا انصاری توسط انتشارات علم به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: هنر, بازاریابی مد، هنر، طراحی مد و لباس
در کتاب حاضر سعی شده است تا تصویری روشن از استراتژی ها و مدل های کسب و کار مختلف در غالب بخش های صنعت مد ارائه گردد. با ارائه دیدگاهی همه جانبه و عملی از مدیریت استراتژیک و بازاریابی کتاب جنبه های مختلفی از مد همچون تصویر ذهنی از برند زنجیره تامین ،ارتباطات، میزان ارزش ،برند و شبکه های اجتماعی را پوشش داده است. بر اساس نمونه شرکت های بین المللی از جمله ،نایکی ،زارا و آف_وایت و همچنین برندهای لوکس پیشگام در جهان نویسنده 13 مجموعه کسب و کار پایه ای را مشخص کرده و استراتژی اعمالی در هر کدام را مورد بررسی قرار می دهد از تولید در زنجیره تامین ، پایداری، استراتژی های تقسیم بندی و خط مشی برند گرفته تا قیمت گذاری در توزیع در هر فصل تلاش گردیده که مباحثی از جمله مصاحبه با گستره وسیعی از متخصصین صنعت مد و تمارین و سوالاتی تحلیلی جهت آموزش برای دانشجویان آورد شود.
معرفی مباحث کتاب کسب و کار مد
- کسب و کار مد و بازاریابی استراتژیک
- شرکت های مد غیرتخصصی کلان
- برندهای مد تاریخی
- برندهای مد معاصر
- برندهای مد صنعتی
- برندهای مد فوری
- برندهای نوظهور متخصص در پوشاک آماده
- برندهای متخصص در پوشاک رسمی مردانه
- برندهای متخصص در پوشاک روزمره
- برندهای متخصص در لباس زیر
- برندهای متخصص در پوشاک ورزشی
- برندهای متخصص در پوشاک خیابانی
- برندهای متخصص کیف
- برندهای متخصص در کفش و جوراب
- نتیجه گیری
0دیدگاه