بهترین و برترین کتاب های امتحان نهایی

فروشگاه گیتامهر
۳۰ دی, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
5 دقیقه زمان مطالعه
بهترین و برترین کتاب های امتحان نهایی

بهترین و برترین کتاب های امتحان نهایی

بهترین و برترین کتاب های امتحان نهایی

سال تحصیلی خیلی وقته که شروع شده و  با سرعت داره به پیش میره! و با نزدیک شدن به امتحانات، تصمیم گرفته‌ایم یک مقاله را در زمینه بهترین و برترین کتاب های امتحان نهایی خدمت شما ارائه کنیم. در ادامه، به معرفی بهترین و برترین کتاب های امتحان نهایی‌ می‌پردازیم. شما بعد از خوندن این مقاله به راحتی میتونید تصمیم بگیرید که از کدوم یکی از کتاب های موجود برای دوران امتحانات استفاده کنید.

 

بهترین و برترین کتاب های امتحان نهایی و چرا باید امتحانات رو جدی بگیریم؟

 

بهترین و برترین کتاب های امتحان نهایییکی از ابزارهای ارزیابی و اندازه‌گیری دانش و توانایی دانش‌آموزان، امتحان نهایی می‌باشد. در ادامه بهترین و برترین کتاب های امتحان نهایی، به بررسی اهمیت امتحان نهایی برای دانش‌آموزان میپردازیم.

 

بهترین و برترین کتاب های امتحان نهایی و بدون امتحان، ارزیابی کارایی ممکن نیست

امتحان نهایی نقش اساسی در اندازه‌گیری توانمندی و مهارت‌های دانش‌آموزان دارند. امتحان نهایی، ایت اجازه میده تا مراحل یادگیری دانش‌آموزان مورد ارزیابی قرار بگیره و معلم ها بتونن یک بازخورد مناسب برای بهبود عملکرد دانش‌آموزان ارائه بدن. این فرآیند ارتباط مستقیمی با کیفیت آموزش و یادگیری داره.

بهترین و برترین کتاب های امتحان نهایی و انگیزه و تحول در تحصیلات

امتحان نهایی، انگیزه دانش‌آموزان را افزایش میده، رقابت و تلاش برای کسب نمرات بالا، دانش‌آموزان رو به تلاش بیشتر و پیگیری هدف‌های تحصیلی ترغیب می‌کنه. این تحول در روند تحصیل، باعث افزایش سطح دانش و توانایی دانش‌آموزان میشه.

بهترین و برترین کتاب های امتحان نهایی و معیار قبولی در دانشگاه

نتایج امتحان نهایی به عنوان یکی از معیارهای اصلی قبولی در دانشگاه و رشته تحصیلی مورد علاقه شما در نظر گرفته میشه. چرا که آموزش و پرورش ایران در نظر داره که رفته رفته بیشترین تاثیر در قبولی رو بر اساس همین نمرات امتحان نهایی خصوصا در مقطع متوسطه دوم قرار بده.

 

قبل از اینکه بریم سراغ بررسی کتاب ها،‌بهتره اول بگیم مخاطب ما کیا هستن! دقت کنید که مخاطب ما دانش‌آموزای دوازدهم، یازدهم، دهم از مقطع متوسطه دوم و نهم، هشتم، هفتم از مقطع متوسطه اول هستند.

 

بهترین و برترین کتاب های امتحان نهایی برای مقطع دوازدهم

خب خب خب اول از همه میریم سراغ گل سرسبد کل امتحان های نهایی ها یعنی کتاب های امتحان نهایی دوازدهم، در صورتی که هنوز در آغاز سال تحصیلی قرار دارید و دارای زمان کافی برای آموزش و مطالعه عمیق دروس هستید، بهترین منبع مطالعه برای شما همان کتاب درسی است. این کتاب، به عنوان یک راهنمای جامع و تفصیلی، اطلاعات لازم را فراهم می‌کند. اما اگر وقت شما محدود است، باید از منابعی استفاده کنید که تنها به مطالب اصلی و حیاتی هر درس محدود شده‌اند. چرا که در شب امتحان، زمان مناسبی برای یادگیری مطالب از ابتدا فراهم نمی‌آید.

اول از همه بریم سراغ چی؟

اول از همه باید بریم سراغ کتاب هایی که برای این روزها خیلی سریع و کاربردی مارو درست بندازن وسط درس، کتاب های شب امتحان خیلی سبز، کتاب های اسفندیار، کتاب های بنی هاشمی و در نهایت کتاب های امتحانت مهروماه. این سری کتاب ها مخصوص شب امتحان هستن که کلی امتحان نوبت اول و دوم رو داخل خودشون قرار دادن و یک خلاصه خفن از درس دارن که کار رو برای شما درمیاره!.

خوبی درسنامه‌های خلاصه اینه که توی کوتاهترین زمان ممکن، میتونین مطالب اصلی رو مرور کنین. با این خلاصه به طور نسبتا خوبی درس براتون مرور میشه و حتی تسلط نسبی ای رو برای شما فراهم میکنه.

حالا که نزدیکای امتحان نهایی هستش و دوازدهمی ها از نون شب بیشتر به نمره بالا نیاز دارن بهترین کار برای مرور و تسلط به امتحان های نهایی، تقویت خودتون با کتاب های شب امتحان خیلی سبز، کتاب های اسفندیار، کتاب های بنی هاشمی و کتاب های امتحانت مهروماه هستش.

حالا در ادامه میریم سراغ معرفی کتاب هایی که برای هر درس قراره ما رو توی ماراتون امتحان نهایی کمک کنن.

برای امتحان فارسی دوازدهم چی بخونیم؟

برای امتحان نهایی فارسی دوازدهم کتاب های زیر پیشنهاد میشه:

 

 

 

 

برای امتحان انگلیسی دوازدهم چی بخونیم؟

برای امتحان نهایی انگلیسی دوازدهم کتاب های زیر پیشنهاد میشه:

 

 

 

 

برای امتحان زیست شناسی دوازدهم چی بخونیم؟

برای امتحان نهایی زیست شناسی دوازدهم کتاب های زیر پیشنهاد میشه:

 

 

 

 

 

 

شما می‌توانید صفحه اینستاگرام بانک کتاب گیتامهر و کانال تلگرامی بانک کتاب گیتامهر رو دنبال کنید تا از آخرین اخبار و تخفیف های شگفت انگیز ما مطلع بشید.

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.